مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بی آی ام یا همان مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بی آی ام یا همان مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

اولین و بزرگترین سایت تخصصی مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

آموزش کامل نرم افزار Navisworks

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ


 

 

 فرصت را از دست ندهید شما هم می توانید یک مدیر پروژه حرفه ای باشید

آموزش نرم افزار ناویس ورک در رابطه با چگونگی تبادل اطلاعات بین نرم‌افزارهای طراحی و مدیریتی بوده و همچنین آموزش جامعی از روش‌های تولید از فرایند انیمیشن ساخت مدل بر اساس جدول زمان‌بندی پروژه ارائه می‌کند در ضمن می‌تواند تمامی تناقض‌ها و اختلاف‌های موجود بین نقشه‌های تهیه‌شده توسط شاخه‌های مختلف مهندسی را شناسایی کرده تا قبل از اجرای پروژه بررسی و رفع گردند. آموزش‌های این مجموعه می‌تواند برای مدیران پروژه، مهندسان علاقه‌مند و دانشجویان مفید واقع شود. 

سفارش محصول 

 

 


شروع کنید پروژه خود را در ناویس ورک مدیریت کنید

مبحث اول آموزش نرم‌افزار ناویس ورک به معرفی انواع فایل‌های موجود در Naviswork  چگونگی بارگذاری آن‌ها ، کار کردن با فرمت‌های مختلف پرداخته و بعدازآن تمامی ابزارهایی که این نرم‌افزار ارائه می‌کند بررسی می شود.فایل‌هایی که قرار است در این نرم‌افزار مورداستفاده قرار گیرد به‌عنوان فایل تمرین شناخته می‌شوند که آن‌ها را از نرم‌افزارهای ورژن ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ می‌توان تهیه کرد. آنچه نرم‌افزار Naviswork را از دیگر نمونه‌های مشابه آن متمایز کرده امکان بارگذاری انواع فایل‌ها با فرمت‌های مختلف بر روی آن است. Naviswork قابلیت بارگذاری شدن با گرافیک هر نوع نرم‌افزار دیگری ر ا داراست.

در پروژه خود قدم بزنید

مبحث دوم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک در رابطه با چگونگی بارگذاری کردن انواع فایل ها با فرمت های گوناگون در محیط پروژه و ذخیره سازی فایل ها با فرمت ناویس ورک برای انجام عملیات های مختلف بر روی آن  می باشد. همچنین در رابطه با نوارهای ابزار و عملکرد هر کدام توضیحات مفصلی ارائه می شود.

ساختار نرم افزار را با سلیقه خود تغییر دهید

مبحث سوم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک به بررسی ابزارهای ویرایشی می پردازد با کمک این ابزارها شما می توانید صفحه نمایش نرم افزار ناویس ورک را مطابق سلیقه خود شخصی سازی نمایید. همچنین با ابزارهایی که جهت ویرایش مدل های ساخته شده تهیه شده اند آشنا شده و عناصر را با توجه به ویژگیهای هر بخش ویرایش نمایید.

با شبیه سازی مدیریت زمان، سرمایه گذاری تضمین شده ای داشته باشید

مبحث چهارم در آموزش نرم‌افزار ناویس ورک به یکی از شاخه های نوار ابزار اصلی به ابزارهای اندازه گذاری و تعیین فاصله بین مولفه های ساخته شده می پردازد. از آنجایی که ما در ناویس ورک تنها به بررسی ویژگیهای مدل و مدیریت بر روی آن می پردازیم لذا باید از فایلهلی آماده که از قبل در نرم افزارهای دیگر تهیه گشته است استفاده کنیم لذا باید بتوانیم در مواردی که فایلهای مستندات پروژه ناقص هستند با بکار گیری از ابزرهای مرتبط با موضوع به نتیجه دلخواه برسیم.

شروع کنید معایب پروژه را پیش از ساخت بدانید

مبحث پنجم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک به موضوع انتخاب عناصر ساخته شده در نرم افزار مادر پرداخته و انواع روشهای موجود برای جستجوی عنصر موردنظر در شاخه مربوطه مثل مکانیکال یا سازه بررسی می شود. پس از بارگذاری مدلهای ساخته شده در بخشهای مختلف و شاخه های متفاوت مهندسی از یک پروژه پیدا کردن عناصر خاص مخصوصا نمونه های که قرار است به صورت توکار در پروژه اجرا شوند کمی سخت است لذا در این بخش با چگونگی  بهره گیری از ابزارهای مختلف در جهت جستجوی عناصر یاد شده می پردازیم.

راهی آسان، سریع و لذت بخش برای مدیریت کردن فایلها و هماهنگی بین شاخه های مختلف طراحی!!

مبحث ششم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک در رابطه با دسته بندی و گروه بندی کردن عناصر در شاخه های مختلف برای انجام فعالیت های مدیریتی می باشد و شما را با ابزارهایی که به این عنوان تهیه گشته آشنا می کند. در ضمن شما با چگونگی ذخیره سازی View های مختلف از پروژه با تفکیک عناصر موجود در این دید خاص آشنا می شوید.

تجربه مدیریت در فضای مجازی کم هزینه تر است

مبحث هفتم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک  در این بخش پیرامون پرکاربردترین ابزار Naviswork صحبت می شود ابزارهایی که در این فصل به شما آموزش داده می شود جز مواردی است که  نرم‌افزار ناویس ورک را از دیگر نمونه‌های مشابه خود متمایز کرده و برتر نموده است. قدرت فوق‌العاده ی Naviswork و سیستم BIM برای نمایش ساختار ساختمان قبل از اجرای آن و بروی نقاط ضعف و قدرت آن و یا خطاهایی که در طول ساخت امکان مواجه با آن وجود دارد در این بخش موردبررسی قرار خواهد گرفت. این موارد شامل بررسی خطاهای موجود و برخوردهای احتمالی بین عناصر مدلسازی شده در شاخه های مختلف می باشد و راه کارهای مرتبط با آن نیز ارائه می گردد.

و حال با ساخت یک انیمیشن از روند ساخت پروژه لذت ببرید

مبحث هشتم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک: در این فصل پیرامون ایجاد جدول زمان‌بندی پروژه سخن خواهیم گفت. درست است که می‌توان از طریق نرم‌افزارهای دیگر هم مشابه MSP زمان اجرای پروژه را محاسبه و تنظیم کرد اما مزیت استفاده از این نرم افزار برای ایجاد یک جدول زمانبندی ایجاد یک فایل انیمیشن بر اساس همین جدول ارائه‌شده است. شما می‌توانید مستقیماً بعد از مدل‌سازی پروژه آن را در نرم‌افزار ناویس ورک بارگذاری کرده و به‌حسب اولویت شروع به تنظیم جدول زمانی برای اجرای آن نمایید و از هر مرحله و یا به‌طورکلی انیمیشنی هم از آن تهیه‌کرده و تسلیم سرمایه‌گذاران کنید.

آیا برای تهیه متره دقیق تر پروژه آماده اید؟

مبحث نهم آموزش نرم‌افزار ناویس ورک به روشهای خاصی جهت متره کردن پروژه می پردازد ما می توانیم عملیات متره و براورد هزینه ها را توسط نرم افزار های دیگری نیز انجام دهیم اما با در اختار داشتن مدل های شاخه های مختلف از پروژه این عملیات به صورت منسجم صورت میگیرد. همچنین با بکارگیری از ابزارهای مخصوص در نرم‌افزار ناویس ورک انتخاب عناصر از هر شاخه بسیار ساده تر و تفکیک شده می باشد.

و حالا دربهای پروژه برای ورود شما و کارفرمایان تان باز می شود 

مبحث دهم این فصل به تهیه انیمشن از فایل پروژه می پردازد و شما را با ابزارهای متفاوت جهت انجام این کار آشنا می سازد. به خاطر داشته داشته باشید که برای ساختن یک فایل انیمیشن از مدلی که تمامی عناصر موجود در را به صورت منسجم در مدل داشته باشد توسط کمتر نرم افزاری قابل ارائه است که نرم‌افزار ناویس ورک  نیز یکی از آنهاست که به سهولت  قابلیت تهیه فایل انیمیشن را به شما می دهد و حتی با رعایت راه کارهای متفاوت قابلیت متحرک سازی برخی عناصر مثل باز و بسته شدن دربها در طول انیمیشن را ارائه می کند.

و حال هدیه ارزشمند یک کتاب ۱۲۸ صفحه ای را همراه این محصول دریافت کنید

در پایان برای مرور مطالب آموزش داده شده و جاهایی که امکان مشاهده فیلم برای شما فراهم نیست می توانید از فایل pdf آموزش ناویس ورک بهره ببرید این فایل pdf هدیه ای از طرف سایت ایران بیم  می باشد  که در همین سایت به فروش میرسد .

سفارش محصول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی