مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بی آی ام یا همان مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

توسعه فناوری بی آی ام یا همان مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

مدلسازی اطلاعات ساختمان ایران

اولین و بزرگترین سایت تخصصی مدلسازی اطلاعات ساختمان در ایران

آشنایی با  رویت مپ Revit MEP

Revit MEP یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان  (BIM)  می باشد این نرم افزار توسط شرکت Autodesk برای حرفه ای ها که در رشته مهندسی MEP مشغول هستند ساخته شده است. MEP مخفف مکانیکی، الکتریکی، و لوله کشی می باشد، که در آن سه رشته های مهندسی است که در رویت MEP وجود دارد. با استفاده از BIM بر اساس Computer-Aided-Drafting (CAD) , نرم افزار Revit MEP اطلاعات داینامیک را در مدل های هوشمند پیاده می کند و اجازه میدهد سیستم های پیچیده ساختمان به دقت طراحی شده و در یک زمان کمتر مستند بشوند.هر مدل هوشمند ایجاد شده با رویت MEP نشان دهنده یک پروژه کامل و یکپارچه است و در یک فایل دیتابیس ذخیره می شود. این کار باعث می شود  تا تغییرات ایجاد شده در یک قسمت از مدل به طور خودکار در دیگر اجزای مدل اعمال بشود، در نتیجه گردش کار برای کاربران رویت MEP را تسهیل می کند.

این نرم افزار فرایند تصمیم گیری را به نحو بسیار چشمگیری ساده نموده و سبب هماهنگی بهتر بین مهندسین مکانیک، معمار، برق و تاسیسات می شود و اشتباهاتی که در حین کار بین تیمهای مهندسی پیش می آید را با ارائه جداولی که می توان پارامترهای مورد نظر را با توجه به نیاز انتخاب کرده ارائه نموده و  در این جداول که دارای اهمیت خاصی می باشد بیاوریم.

ادامه مطالب در لینک زیر

http://iranbim.com/what-is-revitmephow-to-use-it/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
ایران بیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی